سبد خرید شما خالی است!
حذف خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول و ایرانسل و لغو سرویس های فعال پیامک پولی همراه اول و ایرانسل

حذف خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول و لغو سرویس های فعال پیامک پولی همراه اول و ایرانسل

تولید کننده:گروه آموزشی پاساک گروپ
مدل کالا:کد لغو و غیر فعال سازی خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول و ایرانسل
موجودی:موجود نمی باشد
قیمت: فایل رایگان

حذف خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول و لغو سرویس های فعال پیامک پولی همراه اول و ایرانسل آموزش مورد نیاز مشترکین این دو اپراتور می‌باشد و کد اطلاع از سرویس های فعال همراه اول و نحوه قطع خدمات محتوایی به همراه نحوه حذف سرویس های پیامکی ایرانسل و کد لغو و غیر فعال سازی خدمات مبتنی بر محتوا این اپراتورها بخش های اصلی این آموزش می‌باشند.

در آموزش پیش رو به کلیه سوالات شما در مورد سرویس‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل پاسخ داده شده است.

کد لغو خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول و نحوه غیر فعال سازی خدمات مبتنی بر محتوا ایرانسل در این آموزش در اختیار شما قرار داده شده است. خدمات محتوایی چیست و روش مشاهده سرویسهای فعال همراه اول به همراه دستور قطع خدمات محتوایی و نحوه حذف سرویس های پیامکی فعال همراه اول و ایرانسل از دیگر مطالب این آموزش می‌باشند.

خدمات مبتنی بر محتوا قبل از سال 1395 با عنوان سرویس های ارزش افزوده یا VAS شناخته میشدند. این خدمات شامل کلیه سرویس های ارائه شده توسط اپراتورهای ایرانسل و همراه اول (به جز سرویس مکالمه صوتی، ارسال پیامک شخصی، و اینترنت همراه) می‌باشند. در ادامه به معرفی خدمات محتوایی و سرویس های پیامکی پرداخته خواهد شد.

امروزه اکثر خدمات مبتنی بر محتوای همراه اول و ایرانسل و همچنین سرویس های مبتنی بر پیامک این دو اپراتور نه تنها منفعت چندانی برای کاربرانشان ندارند بلکه در کنار هزینه های چند ده و حتی چند صد هزار تومانی اضافه در قبض مشترکین این اپراتورها، این خدمات گاهی اوقات باعث آزار و مزاحمت برای مشترکین نیز میشوند.

در این آموزش جامع اول از همه به این موضوع پرداخته ایم که خدمات مبتنی بر محتوا چیست و خدمات مبتنی بر محتوا یعنی چه و پس از آن به راهکارهای قطع خدمات مبتنی بر محتوا و لغو سرویس های پیامکی و محتوایی اپراتورهای ایرانسل و همراه اول ارائه شده است. کد لغو خدمات پیامکی و سرویس های محتوایی این اپراتورها در انتهای همین آموزش در دسترس شما می‌باشد. همچنین نحوه شکایت از اپراتورهای تلفن همراه (یعنی شکایت از همراه اول ، شکایت از ایرانسل ، رایتل و تالیا) در سامانه رسیدگی به شکایات سازمان تنظیم مقررات در انتهای همین آموزش در دسترس شما می‌باشد.

خدمات محتوایی چیست ؟

خدمات محتوای چیست ؟ این سئوالیست که پس از مشاهده آنلاین قبض موبایل همراه اول یا پیگیری علت اتمام سریع شارژ ایرانسل به ذهن مشترکین این اپراتورها خطور میکند. با سئوال و جواب های زیر به طور کلی به اینکه خدمات مبتنی بر محتوا چیست پی خواهید برد.

خدمات مبتنی بر محتوا چیست ؟

خدمات محتوایی یا خدمات مبتنی بر محتوا یا سرویس ارزش افزوده یا VAS به مجموعه ای از خدمات غیر پیامکی و خدمات پیامکی جانبی اپراتورهای MCI و Irancell یا همان اپراتور همراه اول و اپراتور ایرانسل گفته میشود که برخی از سرویس های غیر حیاتی را به مشترکین خود ارائه میدهند.

خدمات محتوایی ایرانسل و سرویس های پیامکی همراه اول کدام خدمات هستند ؟

در ادامه همین آموزش به معرفی برخی از سرویس های فعال همراه اول و ایرانسل و همچنین برخی از سرویس های غیر فعال که امکان فعال کردن آنها وجود داد خواهیم پرداخت.

آیا خدمات مبتنی بر محتوا منفعت و استفاده ای هم برای مشترکین دارند ؟

در نگاه کلی این خدمات منفعتی ندارند. با این وجود تعداد خیلی محدودی از این سرویس ها هستند که میتوانند برای برخی از مخاطبین خاص مفید باشند.

آیا خدمات مبتنی محتوایی هزینه ی اضافه بر روی قبض یا شارژ خط موبایل تلفن همراه شما به همراه خواهد داشت ؟

بله. تمامی خدمات پیامکی و محتوایی هزینه دار می‌باشند و هیچکدام آنها به صورت رایگان ارائه نمیشوند و هزینه خدمات مختلف با یکدیگر متفاوت می‌باشند و معمولا از هر پیامک 50 تومن شروع میشوند و ممکن است تا چند هزار تومن برای برخی از سرویس ها برسد.

آیا امکان اطلاع از سرویس های فعال خدمات محتوایی برای مشترکین وجود دارد ؟

بله. کدهای مورد نیاز برای بررسی و اطلاع از سرویس های فعال خدمات مبتنی بر محتوا در ادامه آموزش آورده شده است. با استفاده از کدهای ارائه شده میتوانید پی ببرید کدام خدمات بر روی خط موبایل شما فعال می‌باشند و در صورت غیر ضروری بودن کل این خدمات میتوانید به طور کلی این سرویس ها را یک کجا غیر فعال نمائید و یا درصورتیکه برخی از این خدمات برای شما مفید باشند میتوانید بقیه سرویس ها را به صورت موردی غیر فعال نمائید.

آیا امکان لغو خدمات مبتنی بر محتوا و حذف خدمات محتوایی از قبض تلفن همراه اول و ایرانسل وجود دارد ؟

بله، بر اساس قانون تصویبی مجلس شورای اسلامی اپراتورهای کشور موظف شده‌اند که امکان لغو خدمات محتوایی و غیر فعال سازی سرویس های پیامکی خودشان را به صورت یکسان برای مشترکین شان فراهم آورند. مصوبه مجلس علاوه بر امکان قطع خدمات مبتنی بر محتوا ، سیستمی یکسان برای قطع دائمی پیامک تبلیغاتی همراه اول و جلوگیری از ارسال اس ام اس تبلیغاتی و دریافت پیامک تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول و رایتل و سایر اپراتورهای کشور را به همراه داشته است که جای سپاسگذاری از این اقدام وجود دارد.

فرآیند غیر فعال سازی خدمات مبتنی بر محتوا و قطع خدمات محتوایی و سرویس های پیامکی به چه صورت می‌باشد ؟

اول از همه، برای لغو هیچکدام از این سرویس ها نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان و یا دفاتر مخابراتی اپراتورهای کشور نمی‌باشد.

ثانیا نیاز به پرداخت هیچگونه وجهی جهت حذف سرویس های محتوایی و خدمات پیامکی نیست.

و در آخر، برای حذف این سرویس ها به سه روش کلی میتوانید اقدام نمائید:

1. تماس با شماره تلفن های در نظر گرفته شده برای این امر

2. استفاده از کدهای USSD که از طریق تماس تلفنی و شماره گیری کدی که با * شروع شده و با # خاتمه می یابد (کدهای لازم در ادامه آورده شده است).

3. با استفاده از ارسال کدهای مخصوص به صورت پیامکی برای شماره های در نظر گرفته شده یا شماره ای که به شما خدمات میدهد و یا برای شما پیامک ارسال میکند.

سیستم های ارسال پیامک تبلیغاتی برای شما چگونه کار میکند ؟

ارسال پیامک تبلیغاتی با دو سیستم کلی صورت می پذیرد.

سیستم اول با استفاده از شماره های خاص (که با 1000 یا 2000 یا 3000 یا 5000 و یا شماره تلفن های ثابت شهری به همراه کد تهران (21) شروع میشوند) و از طریق سامانه های مخصوص ارسال پیامک های تبلیغاتی برای شما اس ام اس تبلیغاتی ارسال میکند. شما میتوانید با کدهای جلوگیری از اس ام اس تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول اقدام به قطع دریافت چنین پیامک هایی نمائید.

سیستم دوم از خطوط موبایل معمولی و با استفاده از سخت افزارها و نرم افزارهای در نظر گرفته شده برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی برای خط موبایل شما می نماید. استفاده از چنین سیستم هایی قانونی نمی‌باشد و شما میتوانید با گزارش تخلف صورت گرفته از طرف این خطوط به اپراتورهای کشور (با روش گفته شده در ادامه آموزش) چنین خطوطی را مسدود نمائید و اپراتورها با مالکین این خطوط برخوردهای لازم را خواهند داشت.

کد لغو خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول و غیر فعال سازی خدمات مبتنی بر محتوا ایرانسل

نحوه لغو خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول و حذف خدمات محتوایی و پیامکی ایرانسل و سایر اپراتورها

همانوگونه که اشاره شد، برای قطع پیامک تبلیغاتی، حذف خدمات محتوایی و یا لغو سرویس های پیامکی همراه اول یا ایرانسل و سایر اپراتورهای کشور نیازی به مراجعه حضوری به هیچ دفتر پیشخوان دولت یا دفتر مخابراتی وجود ندارد و امکان غیر فعال سازی این خدمات با موبایل خودتان وجود دارد. در این بخش به ارائه روش های لغو و غیرفعال سازی سرویس های فعال خط موبایل شما میپردازیم.

قطع دائمی پیامک تبلیغاتی همراه اول و جلوگیری از ارسال اس ام اس تبلیغاتی ایرانسل و مسدود کردن دریافت پیامک تبلیغاتی انبوه

هیچکدام از این سرویس ها نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان و یا دفاتر مخابراتی اپراتورهای کشور نمی‌باشد.

ثانیا نیاز به پرداخت هیچگونه وجهی جهت حذف سرویس های محتوایی و خدمات پیامکی نیست.

و در آخر، برای حذف این سرویس ها به سه روش کلی میتوانید اقدام نمائید:

استفاده از کد USSD برای قطع پیامک تبلیغاتی همراه اول و لغو دریافت پیامک تبلیغاتی ایرانسل

کدهای USSD از طریق تماس تلفنی و شماره گیری کدی که با * شروع شده و با # خاتمه می یابند قابل استفاده می باشند.

برای جلوگیری از دریافت اس ام اس تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول #800* را شماره گیری نمائید (فرقی ندارد از کدام اپراتور استفاده میکنید). در صفحه باز شده عدد 3 (قطع تبلیغات) را به صورت انگلیسی وارد نموده و ارسال یا Send را بزنید. با ارسال عدد 3 پیامی (با محتوای "مشترک گرامی نتیجه درخواست شما از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.") به شما نمایش داده میشود، روی OK بزنید. بعد از چند ثانیه پیامکی (با محتوای "مشترک گرامی درخواست شما تا 24 ساعت آینده بررسی و ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره شما غیرفعال خواهد شد.") برای شما ارسال میشود. کار تمام است و دیگر پیامک های تبلیغاتی دریافت نخواهید کرد.

البته ممکن است در آینده باز هم تبلیغات از برخی خطوط برای شما ارسال شود. اگر با وجود قطع اس اماس های تبلیغاتی باز هم تبلیغات از خطوط با شروع 1000 یا 2000 یا 3000 یا 5000 یا 21 برای شما ارسال شد باید با شماره 700 برای ایرانسل و 9990 برای همراه اول تماس بگیرید و شماره مذکور را به آنها گزارش دهید تا با آن برخورد شود.

اگر برای شما از خطوط موبایل معمولی تبلیغات ارسال شد، دوباره #800* را شماه گیری نمائید و این بار عدد 4 (تبلیغ از خط شخصی) را ارسال نمائید. پیامی (با محتوای "شماره شخصی که برای شما پیامک تبلیغاتی ارسال نموده را به 8001 پیامک نمائید") به شما مایش داده میشود. اوکی را بزنید و شماره ای که برای شما تبلیغ ارسال میکند را به شماره 8001 پیامک کنید تا با شماره خاطی برخورد شود (امکان انسداد همیشگی خط مذکور وجود دارد).

تماس با شماره تلفن های در نظر گرفته شده برای جلوگیری از دریافت اس ام اس تبلیغاتی

برای قطع دائمی پیامک های تبلیغاتی و جلوگیری از ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای خط همراه اول با شماره 9990 با خط موبایل همراه اول و یا 09129990 از سایر خطوط تماس بگیرید و درخواست خودتان را ثبت نمائید.

برای قطع دائمی اس ام اس های تبلیغاتی و جلوگیری از دریافت پیامک تبلیغاتی برای خط ایرانسل با شماره 700 با خط موبایل ایرانسل و یا 09377000000 از سایر خطوط تماس بگیرید و درخواست خودتان را ثبت نمائید.

قطع پیامک تبلیغاتی به صورت موردی

اگر بنابه هر دلیلی نمیخواهید پیامک های تبلیغاتی به طور کلی برای شما حذف شوند ولی دوست دارید برخی خطوط نتوانند برای شما تبلیغات ارسال نمایند باید از کدهای مخصوص برای لغو اینگونه پیامک ها استفاده نمائید. معمولا کدهای off و laghv پرکاربردترین کدهای قطع موردی اینگونه پیامک ها می باشد. باید این کدها را برای خطی که به شما پیام میدهد ارسال نمائید. معمولا این خطوط کد مخصوص لغوشان را در انتهای پیامک های تبلیغاتی شان برای شما ارسال مینمایند.

نحوه غیر فعال سازی خدمات محتوایی

غیر فعال سازی خدمات محتوایی به دو روش کلی امکان پذیر است:

1) قطع خدمات محتوایی به طور کلی

2) قطع خدمات محتوایی به صورت موردی

قطع کلیه خدمات محتوایی همراه اول و ایرانسل به صورت یکباره

کد لغو خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول و ایرانسل و سایر اپراتورهای همراه یکسان می باشد. برای غیر فعال سازی خدمات مبتنی بر محتوا ایرانسل و همراه اول USSD کد #800* را شماره گیری نمائید. در صفحه باز شده عدد 2 (قطع خدمات محتوایی) را به صورت انگلیسی وارد نموده و ارسال یا Send را بزنید. با ارسال عدد 2 پیامی (با محتوای "مشترک گرامی نتیجه درخواست شما از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.") به شما نمایش داده میشود، روی OK بزنید. بعد از چند ثانیه پیامکی (با محتوای "مشترک گرامی شما ...") برای شما ارسال میشود. برای تائید درخواست لغو کلیه سرویس های فعال خودتان باید تا 24 ساعت پس از دریافت پیامک فوق حرف Y انگلیسی مخفف Yes / بله را برای همین شماره (800) پیامک نمائید.

از آنجایی که ممکن است خدماتی مفید مربوط به دولت الکترونیک (پیامک های اطلاع رسانی هزینه دار سازمان ها و ادارات) برای شما فعال باشد و قرار باشد که به صورت پیامکی نتایج کارهای دولتی و یا غیر دولتی برای شما پیامک شود، بهتر است قبل از قطع کلیه خدمات ابتدا #800* را شماره گیری کنید و عدد 1 (خدمات فعال / سرویس های فعال) را ارسال کنید. در صورتیکه شما سرویس فعال مهمی داشته باشید این خدمات بعد از چند ثانیه طی پیامکی به اطلاع شما خواهد رسید. اگر سرویس مهمی داشتید باید به صورت موردی به لغو سایر سرویس های غیر ضروری بپردازید که در ادامه به این روش اشاره شده است.

نحوه غیر فعال سازی خدمات مبتنی بر محتوا به صورت موردی

برای حذف مورد سرویس های فعال و خدمات محتوایی غیر ضروری #800* را شماره گیری کنید. عدد 1 (خدمات فعال) را ارسال کنید. پیامکی شامل کلیه سرویس های فعال برای شما ارسال میشود.

برای لغو هر یک از این خدمات باید کلمه OFF را برای شماره ای که سرویس غیر مفید میدهد و در متن پیامک آمده ارسال نمائید و پس از دریافت پیامک جدید از شماره مذکور کد تائیدیه غیر فعال سازی را برای آن شماره ارسال نمائید.

لغو خدمات محتوایی با تماس با شماره تلفن های در نظر گرفته شده برای قطع خدمات محتوایی

برای حذف خدمات مبتنی بر محتوا برای خط همراه اول با شماره 9990 با خط موبایل همراه اول و یا 09129990 از سایر خطوط تماس بگیرید و درخواست خودتان را ثبت نمائید.

برای غیر فعال سازی خدمات مبتنی بر محتوا برای خط ایرانسل با شماره 700 با خط موبایل ایرانسل و یا 09377000000 از سایر خطوط تماس بگیرید و درخواست خودتان را ثبت نمائید.

برای فعال نمودن و یا غیر فعال نمودن سرویس های اپراتورهای همراه با شماره در نظر گرفته شده توسط هر یک از اپراتورها تماس بگیرید و عدد 1 و پس از آن عدد 2 را شماره گیری نمائید.

با شماره گیری کدهای گفته شده توسط اپراتور میتوانید به سرویس های ارائه شده دسترسی پیدا کنید و هر سرویسی را که لازم دارید فعال کنید و یا لغو کنید.

برخی از سرویس های ارائه شده توسط اپراتورها عبارتند از:

1)سرویس اینترنت شامل سرویس GPRS و یا سرویس اینترنت پر سرعت

2)سرویس آوای انتظار (آهنگ انتظار پخش شده برای تماس گیرندگان شما)

3)سرویس همراهان اول

4)سرویس تماس بان

5)سرویس پیامک تبلیغاتی

6)سرویس MMS

یکی از سرویس هایی که برای قبض تلفن شما هزینه به همراه دارد و خود شما هم اطلاع ندارید، سرویس تماس بان می‌باشد. سرویس تماس بان ، تماس های از دست رفته (به دلیل خاموش بودن موبایل شما یا غیره) را از طریق پیامک به شما اطلاع میدهد. اگر این سرویس برای شما ضروری نیست، پیشنهاد میشود آن را غیرفعال نمائید.

شکایت از اپراتورهای تلفن همراه

پیش از هر چیز تاکید میکنیم که در بسیاری موارد نیاز به شکایت از اپراتورهای تلفن همراه و سایر شرکت های مخابراتی و یا شرکت های اینترنتی نمی باشد و معمولا میتوانید به سادگی مشکلات خودتان را با این شرکت ها بر طرف نمائید. با این وجود در صورتیکه واقعا مشاهده کردید که امکان رفع مشکل از طریق خود این شرکت ها وجود ندارد میتوانید به روش های زیر اقدام به شکایت از این سازمان ها و شرکت ها نمائید تا مشکل شما از طریق مراجع ضیصلاح پیگیری گردد، که در این مورد مرجع ضیصلاح وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات می باشد.

شکایت از همراه اول

برای تمامی مشکلاتی که با شرکت مخابرات ایران (برای تلفن ثابت و خدمات اینترنتی این شرکت) و همچنین اپراتور همراه اول دو راهکار اصلی وجود دارد. ابتدا از طریق خود این شرکت و با کمک راهکارهای ارائه شده از شر مشکلات خودتان رها شوید. در صورتیکه اقدامات شما به نتیجه نهایی نرسید میتوانید برای شکایت از همراه اول و همچنین شرکت مخابرات به سامانه شکایت در نظر گرفته شده از طرف وزارتخانه مراجعه فرمائید اطلاعات این سامانه و نحوه ثبت شکایت در آن در ادامه آورده شده است.

شکایت از ایرانسل ، رایتل و تالیا

پس از همراه اول و شرکت مخابرات که ارائه دهنده خدمات تلفن ثابت است و بیشترین مشترک خطوط تلفن همراه را در بر دارد، شرکت ایرانسل و سایر اپراتورها از قبیل رایتل و تالیا نیز مشترکین تلفن همراه و مشترکینی اینترنتی بسیاری دارند. همانند همراه اول برای شکایت از ایرانسل نیز میتوانید به سامانه شکایت وزارت ارتباطات مراجعه کنید و شکایاتی که در ارتباط با خدمات، سرویس ها، و یا مشکلات هزینه ای و مبالغ قبض های تلفنی و اینترنتی دارید را در این سامانه ثبت و پیگیری نمائید.

سامانه رسیدگی به شکایات سازمان تنظیم مقررات (سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (195))

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ثبت شکایت های مرتبط با زیرمجموعه های این وزارتخانه و سازمان ها و شرکت های ضیربط (از جمله اپراتورهای تلفن همراه ، تلفن ثابت و ارائه دهنده گان سرویس های اینترنتی (آی اس پی ها / ISP ها) سامانه تلفنی و اینترنتی 195 را راه اندازی نموده است و مشترکینی که از خدمات این ارائه دهنده گان سرویس های مخابراتی و اینترنتی شکایتی داشته باشند میتوانند از طریق این سامانه ها اقدام به ثبت شکایات خود نمایند.

سامانه تلفنی 195 (مرکز سپاس یا سامانه ارتباط با مشتریان سازمان های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات) بخش تلفنی سامانه رسیدگی به شکایت سازمان تنظیم مقرار می باشد و با تماس تلفنی با شماره 195 (بدون هیچگونه کد یا پیش شماره و از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه) میتوانید شکایات خود را از شرکت ها و سازمان های مخابراتی و اینترنتی در این سامانه ثبت و پیگیری نمائید.

همچنین وب سایت complaint2.cra.ir بخش اینترنتی سامانه سپاس می باشد که با امکانات فراوان و با سهولت بسیار امکان ثبت شکایت های شما را به صورت اینترنتی فراهم آورده است. با ورود به این وب سایت پس از مطالعه توضیحات صفحه اصلی (میتوانید از این توضیحات عبور کنید) بر روی لپ تاپ و یا کامپیوتر کافیست روی علامت + در کنار صفحه بزنید تا به صفحه ثبت شکایت بروید، بر روی موبایل منوی بالا سمت راست وب سایت را لمس کنید و سپس روی علامت + (ثبت درخواست) بزنید و طی مراحل پیش رو اقدام به ثبت شکایت خودتان بکنید.

همچنین امکان شکایت بابت خدمات مبتنی بر محتوا در این سامانه وجود دارد. برای شکایت ابتدا شما باید از روش ها و کدهای لغو این خدمات استفاده کرده باشید (از جمله USSD کد #800*) و در صورتیکه اقدام به لغو صحیح این سرویس ها نموده باشید ولی همچنان هزینه ی این خدمات در قبض شما آمده باشد، میتوانید شکایت تان را در این سامانه ثبت و پیگیری نمائید.

البته با توجه به سطح کیفیت پائین خدمات ارائه شده از طرف اپراتورهای کشور و همچنین صبور نبودن برخی از افراد در پیگیری مشکلات کوچکشان از طریق خود این شرکت ها، شاکیان بسیار زیادی در این سال ها به این سامانه مراجعه نموده و شکایت خود را ثبت نموده اند که این امر باعث افت کیفیت و سرعت پیگیری های انجام شده از طریق این سامانه شده است و صبر و بردباری شما در پیگیری از طریق این سامانه نیز لازم می باشد. البته به نظر ما در صورت افزایش تعداد اپراتورها و ایجاد رقابت بین آنها، خود این اپراتورها مجبور به رفع سریع مشکلات مشترکین خود خواهند شد تا مشتریانشان را از دست ندهند، ولی متاسفانه فضای غیر رقابتی موجود در این عرصه مشکلات فراوانی را برای مشترکین و همچنین خود دولت پیش آورده است.

تعریف دقیق و کامل انواع خدمات و سرویس های محتوایی و پیامکی همراه اول و ایرانسل

خدمات مبتنی بر محتوا در گذشته با نام سرویس های ارزش افزوده شناخته و معرفی می شدند. در کل خدمات محتوایی و پیامکی به مجموعه خدمات سرویس ارزش افزوده پیامکی (پیامک های مسابقه ای، پیامک های فال و پیامک های تبلیغاتی و پیامک های اطلاع رسانی غیر رایگان پولی) از یک طرف و انواع آوای انتظار و پیشخوان ها و سایر خدمات و سرویس هایی از این قبیل از طرف دیگر، که توسط اپراتور همراه اول و ایرانسل ارائه می‌شوند، به طور کلی خدمات مبتنی بر محتوا یا خدمات محتوایی یا سرویس های پیامکی گفته می‌شود.

از سال 1395 و با جمع شدن سیستم ارسال قبض تلفن کاغذی برای خطوط ثابت همراه اول، بخشی جدید به هزینه های درج شده در قبض مشترکین این اپراتور با نام خدمات مبتنی بر محتوا اضافه شد که برای بسیاری جای سوال پیش آورد. این هزینه ها برای خطوط اعتباری بسیار بدتر هم شد، برای اینکه مشترکین امکان دریافت قبض کاغذی و یا حتی اینترنتی یا ایمیلی نداشتند و بدون اینکه خودشان بفهمند و متوجه شوند، هزینه خدمات محتوایی از اعتبار آنها به صورت خودکار کسر میشد. متاسفانه این امر پولاهای کلانی را از جیب مشترکین به جیب اپراتورها و شرکت های VAS (شرکت های پیمانکار اپراتورها جهت ارائه خدمات محتوایی و پیامکی) سرازیر کرد و بسیاری از هموطنان ناخواسته فقیرتر شدند و برخی از پیمانکارها نیز چند ماهه میلیاردر شدند (البته پیش خودشان فکر میکردند و فکر میکنند که نوآوری و ایده های خلاقانه پول ساز ارائه داده اند که باید به آی کیوی آنها امتیاز بسیار بالایی تخصیص داد!!! احسنت بر شما!!!)

البته نباید به تمام سرویس های پیامکی و خدمات محتوایی ارائه شده ایراد گرفت. از بین صدها سرویس ارائه شده، خدماتی هم هستند که واقعا برای برخی از مشترکین مفید می باشند. برای مثال سرویس های پیامکی اطلاع رسانی (از جمله سرویس پیامکی شرکت ثبت، سرویس های پیامکی قوه قضائیه و برخی از سرویس های پیامکی اطلاع رسانی پولی غیر رایگان) که پیامک هایی را بابت اطلاع شما از پیشرفت کارهایتان در آن سازمان برای شما ارسال مینمایند و بابت این پیامک ها مبالغی به قبض تلفن شما اضافه میگردد و یا از شارژ شما کسر میگردد، سرویس هایی بسیار حیاتی و مفید برای برخی از افراد می باشند و از خدمات دولت الکترونیک هستند که باید به خواست خداوند و پیگیری مسئولین هر روز گسترده تر شوند.

حذف کامل خدمات مبتنی بر محتوا و قطع سرویس های فعال پیامکی و محتوایی

برای حذف کامل هزینه خدمات مبتنی بر محتوا از قبض تلفن همراه خود، باید تمامی سرویس های خدمات مبتنی بر محتوای همراه اول را لغو نمائید. با لغو این خدمات در دوره های بعدی شاهد چنین هزینه ای در قبض خود نخواهید بود و شارژ خطوط اعتباری شما نیز هدر نخواهد رفت.

پیامک فعال شدن سرویس GPRS

به تازگی همراه اول طی پیامکی به اطلاع رسانده که سرویس اینترنتی GPRS آلفا+ را برای مشترکین خود برای یک هفته به صورت رایگان فعال نموده است، و پس از یک هفته مبلغ 10.000 تومان بابت تمدید یک ماهه آن از حساب خطوط همراه کسر و یا به صورتحساب آنها اضافه خواهد نمود.

برای لغو این تمدید میتوانید #8*100* را شماره گیری نمائید. و یا از طریق تماس با 9990 سرویس GPRS را مطابق دستورات بالا غیر فعال نمائید. 

خدمات همراه اول شامل سرویس های زیر می‌باشند :

GPRS

آوای انتظار

همراهان اول

سرویس تماس بان

سرویس پیامک تبلیغاتی،

سرویس MMS ، و

سایر سرویس های پیامکی

در صورت عدم استفاده از اینترنت همراه اول و آوای انتظار و سرویس تماس بان، می توانید کلیه خدمات مبتنی بر محتوای همراه اول را غیر فعال نمائید تا از پرداخت هزینه اضافه بر روی قبض موبایل خود و یا کسر شارژ خطوط اعتباری جلوگیری نمائید.

برخی از سرویس های پیامکی همراه اول

پیامک های خبری،

سرویس های پیامکی مسابقات،

بازی های مبتنی بر اس ام اس،

سرویس های اس ام اس آموزشی،

سرویس پیامکی اطلاع از نرخ روز دلار و سکه،

سرویس های پیامکی فال حافظ،

سرویس های حمایتی از تیم های ورزشی،

و سرویس ها و خدماتی از این دست.

پیامک های تبلیغاتی و نحوه لغو این پیامک ها

پیامک های تبلیغاتی ارسالی از پنل های اس ام اس

این نوع پیامک ها برای تبلیغات و یا کسب درآمد توسط برخی شرکت ها می‌باشند.

برای لغو این نوع پیامک ها علاوه بر راهکارها ارائه شده در بالا، می توانید عدد 1 را به 8999 ارسال نمائید.

پیامک های تبلیغاتی خود اپراتورهای همراه کشور

این پیامک ها توسط خود اپراتورها و برای تبلیغات سرویس های آنها و شرکت های همکار می‌باشد، برای لغو اینگونه پیامک ها که تعداد ارسال آنها خیلی زیاد هم نیست، راهکاری وجود ندارد و فقط باید تحمل کرد.

پیامک های اطلاع رسانی

اینگونه پیامک ها بسیار مفید می‌باشند.

پیامک های بانکی مبتنی بر کسر و یا واریز مبلغ به حساب شما

پیامک های ارسال توسط دانشگاه ها برای دانشجویان

پیامک های ارسالی توسط سازمان ها و یا ادارات

و پیامک هایی از این قبیل، از نوع پیامک های اطلاع رسانی می‌باشند.

اصولا نیازی به غیر فعال سازی اینگونه پیامک ها وجود ندارد، و شما هم نمی توانید از ارسال اینگونه پیامک های جلوگیری نمائید.

کد لغو خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول و غیر فعال سازی خدمات مبتنی بر محتوا ایرانسل

فایل آموزش غیر فعال سازی خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول و ایرانسل

غیر فعال سازی خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول و آموزش غیر فعال کردن خدمات پیامکی مبتنی بر محتوا همراه اول: دانلود فایل PDF آموزش غیر فعال سازی خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول

غیر فعال سازی خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول با کد غیر فعال سازی خدمات پیامکی مبتنی بر محتوا همراه اول و نحوه اطلاع از سرویس های ارزش افزوده فعال همراه اول و ایرانسل به همراه دستور لغو و حذف خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول و قطع تبلیغات ایرانسل و همراه اول

در این فایل آموزشی با موارد زیر آشنا خواهید شد:

1) آشنایی و نحوه اطلاع از سرویس های فعال همراه اول

2) آشنایی با خدمات محتوایی و پیامکی همراه اول

3) آموزش غیرفعال سازی، قطع، لغو و حذف سرویس های هزینه بر همراه اول

4) آموزش لغو تمدید اینترنت همراه اول

5) آموزش غیر فعال نمودن دریافت پیامک های تبلیغاتی و اس ام اس های ناخواسته

6) آموزش لغو سرویس VAS همراه اول (سرویس ارزش افزوده همراه اول)

7) راهنمای نحوه لغو پیامک های پولی سرویس های VAS مخابرات

8) نحوه لغو پیامک های مسابقه ای و حمایتی

9) آموزش غیر فعال سازی دریافت پیامک های پولی فال

10) راهنمایی کنسل کردن پیامک های حمایتی پولی از تیم ها و گروه ها

و آموزش لغو کلیه خدمات پولی اپراتور مخابراتی همراه اول

فایل آموزش غیر فعال سازی خدمات مبتنی بر محتوا

به دلیل استقبال گسترده مشترکین همراه اول برای راهکاری اساسی جهت حذف هزینه خدمات اپراتور همراه اول از روی قبض موبایل، فایل PDF آموزشی را آماده نموده ایم که به صورت رایگان می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

این فایل از نوع PDF بوده و در بیش از 95% تلفن های همراه و سیستم های کامپیوتری مجهز به نرم افزارهای باز کردن PDF قابل مشاهده و مطالعه می‌باشد. در این فایل آموزشی سرویس های همراه اول معرفی شده‌اند و راهکارهای سریع حذف و لغو این خدمات و سرویس های هزینه بر در این فایل PDF تقدیم شما شده است.

برای دانلود رایگان فایل آموزش جامع غیر فعال سازی خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول (شامل کلیه آموزش ها، کدها و دستورات) بر روی لینک زیر کلیک کنید و یا با استفاده از Save as در مرورگر کامپیوتر یا لپ تاپ و یا گوشی موبایل خود با استفاده از دانلود منیجر به دانلود آموزش زیر بپردازید.

⇓⇓⇓

دانلود فایل آموزش لغو خدمات مبتنی بر محتوای همراه اول

 

کلمات کلیدی

sms انبوه | اپراتور ایرانسل | اپراتور رایتل | اپراتور همراه اول | ارسال sms انبوه | ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی | ارسال پیامک انبوه | اس ام اس انبوه | بازاریابی پیامکی | پنل sms انبوه | پنل sms تبلیغاتی | پنل اس ام اس | پنل اس ام اس تبلیغاتی | پنل اس ام اس رایگان | پنل پیامک | پنل پیامک انبوه | پنل پیامک تبلیغاتی | پنل پیام کوتاه | پیامک استعلام خلافی خودرو | پیامک انبوه | پیامک تبلیغاتی | پیامک خلافی | پیامک خلافی خودرو | پیامک خلافی ماشین

پیام کوتاه انبوه | تبلیغات پیامکی | تعرفه پیامک | تعرفه پیامک تبلیغاتی | تعرفه پیام کوتاه | حذف اس ام اس تبلیغاتی ایرانسل | حذف اس ام اس تبلیغاتی همراه اول | حذف اس ام اس حمایت تیم ملی | حذف پیامک قیمت ارز و سکه | حذف پیامک لاغری | حذف پیامک های vas | حذف پیامک های پولی | حذف خدمات مبتنی بر محتوای تلفن همراه | حذف فال حافظ روزانه | خدمات پیامکی و محتوایی | خدمات مبتنی بر محتوا چیست | خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول

خدمات مبتنی بر محتوا یعنی چه | خرید پنل اس ام اس | خرید سامانه پیامک | خلافی با اس ام اس | دانلود نرم افزار اس ام اس برای اندروید | دستگاه sms انبوه | سامانه sms تبلیغاتی | سامانه اس ام اس | سامانه اس ام اس تبلیغاتی | سامانه پیامک | سامانه پیامک انبوه | سامانه پیامک تبلیغاتی | سامانه پیام کوتاه | سرویس ارزش افزوده پیامکی | سرویس ارزش افزوده همراه اول | سرویس های خدمات مبتنی بر محتوا | غیرفعال سازی اس ام اس های پولی

ادامه کلمات کلیدی

غیرفعال سازی آموزش زبان انگلیسی | غیرفعال سازی آیه روز | غیرفعال سازی پیامک 9090 | غیرفعال سازی پیامک ارزش افزوده | غیرفعال سازی پیامک تبلیغاتی | غیرفعال سازی پیامک لاغری | غیرفعال سازی پیامک های پولی | غیرفعال سازی سرویس های پیامکی | غیرفعال کردن اس ام اس تبلیغاتی | غیرفعال کردن پیامک تبلیغاتی | غیرفعال کردن تبلیغات ایرانسل | غیرفعال کردن تبلیغات همراه اول | غیرفعال کردن خدمات ارزش افزوده | غیرفعال کردن دریافت اس ام اس

فرستادن sms انبوه | قطع خدمات مبتنی بر محتوا | قیمت sms | قیمت sms انبوه | قیمت اس ام اس | قیمت پیامک | کد پیامک ایرانسل | کد پیامک همراه اول | لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل | لغو کردن خدمات مبتنی بر محتوا | مسدود کردن پیامک تبلیغاتی | نرم افزار اس ام اس | نرم افزار اس ام اس اندروید | نمایندگی پنل اس ام اس

لینک‌های مفید

دوربین نظارتی | دوربین مدار بسته | دوربین تحت شبکه | دوربین ورزشی | دوربین مینی دی وی | دوربین وای فای

دوربین مداربسته سیم کارت خور | دوربین مداربسته بیسیم | خرید دوربین مخفی جاسوسی | دوربین خودرو

مودم | مودم سیم کارت خور | مودم 4G | مودم LTE | وای فای | مودم وایرلس | مودم ADSL | مودم USB

تجهیزات شبکه | آنتن وایرلس | انتقال تصویر روی موبایل | باتری | برق اضطراری | پنل خورشیدی | یو پی اس

گیت کنترل تردد | راهبند | دستگاه اکسس کنترل | دستگاه حضور و غیاب | گیت فروشگاهی | دزدگیر اماکن

شارژر خورشیدی | پاور بانک | پاور بانک خورشیدی

نوشتن نظر



توجه : HTML ترجمه نمی شود!

بد           خوب

captcha